Κυριακή 28 Μαρτίου 2010

Η παρέλαση των στρίνκ...

Εεεεεεελα.... δείξε μου κάτι να ανάψω πέρα από την Τζούλια...



Αχχχχχχχχχχ... Πόσοι άνθρωποι είχαν συντονιστή στην Ετ1 επειδή έπαψε να τους ευχαριστεί το πορνό της Τζούλιας. Α! Και να μην ξεχάσω να σας πω να δείτε το βίντεο ( του τραγουδιού "Στη Χονολουλού" ή αλλιώς "Στη Χόνο-Λουλού" της Τζούλιας) που έχει κάνει τους φίλους μου να παρακαλάνε να μπουν στην τουαλέτα...





ΜΠΡΑΒΟ! ΕΤΣΙ ΑΠΟ ΜΙΚΡΑ ΝΑ ΔΙΝΟΥΜΕ ΤΟ ΣΩΜΑ ΜΑΣ ΠΑΝΤΟΥ! Αν και εγώ δεν είχα κανένα πρόβλημα να δω τις συμμαθήτριες μου με αυτές της κουτσικες στολές να περπατάνε ΤΟ ΙΔΙΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΔΕΝ ΘΑ ΕΙΧΕ ΚΑΙ Ο ΒΙΑΣΤΗΣ ΣΤΟ ΜΥΑΛΟ ΤΟΥ και εντάξει εγώ να πάρει είμαι νέος και δεν νομίζω να είχαν πρόβλημα, ούτως ή άλλως για αυτό τις έκανε γυναίκες και εμένα άντρα. Πάντως όχι για κάποιον μαγκούφη 50χρονο!

Τι έχω να ακούσω μετά από αυτή την ανάρτηση! Συμμαθητές μου μπορείτε να με καταραστείτε στα σχόλια!

Υ.Γ: Περαστικά στον άρρωστο από την ομάδα του "Εξω απο TV"

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου