Πέμπτη 3 Σεπτεμβρίου 2009

Πρόωρες Εκλογές... (Στο γραφείο του Μαρκογιαννάκη)

"Γρόθεν Μπάτσεννννννννν"
- "Γιαβόλ χερ κομαντάντ φον Μαρκογιαννάκης, διατάξτε"
"ΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣ !!! Σκάσε ηλίθιε και μην με ξανά-αποκαλέσεις κομαντάντ, έγινε κίνημα ρε ! Ωραίο υπασπιστή διάλεξα ! Ρε καμένη μοτορόλα, δεν πήρες είδηση τίποτα; Πάλι ληγμένα δακρυγόνα σνίφαρες με την κουτσή ανοργασμικιά μπατσίνα; Γαμώ τον κουμπάρο μου τον Κουνελάκη που με παρακάλαγε να σε διορίσω, γιατί δεν τα έπαιρνες λέει τα γράμματα. Ούτε αυτά σε παίρνανε ρε βλάκα, γιαυτό έγινες μπάτσος"
- "Μα τι έγινε; Τι εννοείτε κίνημα; Και πως να σας αποκαλώ;"
"Κίνημα, ρε τζούφια κρότου λάμψης, πως το λένε; !!! Ρίξανε το καθεστώς οι αναρχικοί των εξαρχείων σε συνεργασία με τις ξένες δυνάμεις του ΠΑΣΟΚ, ρε πάντερμε κρανοκέφαλε. Του παγιδέψανε του άρχοντα το πλέι στέισιον του, με έναν ιό που τον στείλανε απ το κινα-μίντια οι ΕΑΜοβούλγαροι. Την ώρα που επαιζε προ εβολούτιον του περνάγανε υπνωτικά μηνύματα : "εκλογές, εκλογές, εκλογές". Αλλά φταίει και ο αυτός ο κουφόβλαχος ο Τσουρουφλιάς, τα πήρε πρώτα όλα και απ' όλους και μετά τον έψηνε και αυτός να νομιμοποιήσει το καθεστώς με εκλογές. Αλλά ο μαλάκας ξέχασε πως έκαψε τα δέντρα που θα μας ψήφιζαν. Καταστροφή Γρόθεν, καταστροφή !!! Έχουμε λέει Δημοκρατία !
- "Δημοκρατία τι είναι πάλι αυτό ?"
"Δε θυμάμαι ακριβώς κάπου το είχα διαβάσει όταν ήμουν εισαγγελεύς της Επαναστάσεως ... Α ναι, Δημοκρατία είναι, μπλιαχχχχ (υφος απεχθειας), να έχουν οι πολίτες το δικαίωμα να έχουν δικαιώματα. Τέσπα γράψε τηλεγράφημα στον άρχοντα τον καταλληλότερο τον 2ο : Τιμή μου που υπηρέτησα το εθνοσωτήριον καθεστώς υπό την αρχηγίαν σας.Στοπ. Σας αποχαιρετώ !.Στοπ. Δεν θα παραδοθώ ζωντανός στους αιμοσταγείς αναρχικούς και σους ρυπαρούς λαθρομετανάστες.Στοπ. Χαιλ πλέι στέισιον !.Στοπ. Ωραία στείλτο αμέσως και φέρε μου το λούνγκερ και τη μεγάλη στολή μου !"
- "Σας θαυμάζω είστε πολύ θαραλλέος !!! θα αυτοκτονήσετε παρά να πέσετε στα βρώμικα χέρια τους είστε υπόδειγ...."
"Τι λες ρε στραγαλόμυαλε; εγώ να αυτοκτονήσω; Έχεις ακούσει ποτέ συνεργάτη της χούντας να αυτοκτόνησε; Θα σε πυροβολούσα τώρα στο κεφάλι, αλλά σε χρειάζομαι ακόμη και θα ήταν και άσκοπο αφού είναι κλούβιο. Λοιπόν άκου από σήμερα θα λέγομαι Δολαρογιαννάκης, Μανώλης Δολαρογιαννώκης. Κανόνισε να έρθει και ένα ελικόπτερο να με παραλάβει απ την ταράτσα, το σκάω για την ελευθερία !!"
- "Μάλιστα αμέσως ! που θα πάτε; Στον ομαλό; Στον Ψηλορείτη να κάνετε αντίσταση στους μπολσεβίκους; Στον Γράμμο, στο Βίτσι;"
"Σιγά μην κάνω αντίσταση, έτσι κι αλλιώς δε θα κρατήσουν πολύ, είναι καυτή η "πατάτα του τσολιά" (ΧΑΧΑΧΑ). Ανταρκτική θα πάω !! Στην μυστική βάση των ΕΣ ΕΣ, εκεί που είναι οι ΕΛ με τον στρατηγό Γκιολβα, το ασώματο κεφάλι του Χίτλερ και το κοσμοδρόμιο για τον Σείριο. Εχω ειδοποιήσει το Δημοσθένη, θα με παραλάβει ενα Χανεμπού απ τη σπηλιά του Νταβέλη. Εσύ βάλε φωτιά σε όλα τα έγγραφα και τα αρχεία, ιδίως αυτά με τις συμβάσεις για τον νέο εξοπλισμό της ΕΛΑΣ και αυτά με τις ΕΔΕ."
- "Μάλιστα κε Δολαριογιαννάκη τα αρχεία κάηκαν και το ελικόπτερο έρχεται. Και γω τι θα απογίνω; Σας παρακαλώ δεν υπάρχει μια θεσούλα και για μένα στην μυστικη βάση;"
"Εσύ παιδί μου βρέξε το γραφείο μου με βενζίνη. Έτσι μπράβο μπόλικη! Βάλε αμέσως την στολή μου. Έκτακτα! Σου πάει γάντι! Και τώρα κάτσε στη καρέκλα μου. Γρόθεν θέλεις να γίνεις για λίγο εγώ;"
"Ω τιμή μου κύριε μου παραδίδετε την εξουσία. Θα γινω ήρωας! "
- "(ψιθυριστά) Ναι μόνο που θα διαρκέσει λιγότερο και απ το βουλευτιλίκι του Κρανια. Γρόθεν παιδί μου, βάλε το λούνγκερ στον κρόταφό σου και πάτα την σκανδάλη. Μη φοβάσαι, ειναι άδειο, θέλω απλά να δω πως θα ήταν αν ήμουν αρκετά έντιμος και βλάκας και αυτοκτονούσα."
- "Μάλιστα... Χαιλ πλέι στέισιον !"
κλικ ΜΠΑΜ
"Ηλίθιε!! Ήθελες να γίνεις και ήρωας!! ΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑ!! Ήρωας ο Τσοπανομπατσίσκος!! ΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑ!! (μονολογεί) Το διασκέδασα, ειδικά οταν του είπα να μην φοβάται "είναι άδειο", αλλά εγώ εννοούσα το κεφάλι του!! ΧΑΧΑΧΑΧΑ!! (ανάβει σπίρτο γεμάτος ικανοποίηση - ακούγεται ελικόπτερο που πλησιάζει) Θα μου λείψει αυτό το γραφείο.... Ευτυχώς τη σκαπουλάρω! Μόνο εγώ και ο Μητσοτάκης τα καταφέρνουμε αυτά! Ωχ όχι, ανέφερα τον ακατανόμαστο ... άουτς (το σπίρτο του καίει τα δάχτυλα, πέφτει και όλα παίρνουν φωτιά). Γαμώτο και τα είχα καταφ..... ΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ........

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου