Κυριακή 16 Αυγούστου 2009

Ο Δικός μου Δεκαπενταύγουστος…

[Από το blog "Sustainable Communities"]

Πέρασε ένας ακόμη Δεκαπενταύγουστος. Ίδιος, αδιάφορος, εριστικός. Δεν μου αρέσουν αυτοί οι Δεκαπενταύγουστοι που μας προσφέρει η Εκκλησία και η Πολιτεία… θέλω το δικό μου.

Στο δικό μου Δεκαπενταύγουστο δεν υπάρχουν πολιτικά ευχολόγια, αλλά πράξεις

Στο δικό μου Δεκαπενταύγουστο δεν υπάρχουν τσιτοειδή μηνύματα, αλλά πραγματικές εξηγήσεις

Στο δικό μου Δεκαπενταύγουστο δεν υπάρχουν χρυσοποίκιλτα άμφια, αλλά κοινωνική ευαισθησία και προσφορά

Στο δικό μου Δεκαπενταύγουστο δεν υπάρχουν μαυρισμένοι από τα μπάνια πολιτικοί αρχηγοί, αλλά πολιτικοί αρχηγοί που μάχονται με τα προβλήματα

Στο δικό μου Δεκαπενταύγουστο οι πανάκριβες ξαπλώστρες στη Μύκονο και στην Πάρο δεν είναι γεμάτες από τους «εκλεκτούς του λαού»

Στο δικό μου Δεκαπενταύγουστο δεν γίνονται παρανομίες στην Πολεοδομία

Στο δικό μου Δεκαπενταύγουστο ο λαός μπορεί να πάει διακοπές

Στο δικό μου Δεκαπενταύγουστο δεν νοιαζόμαστε για γιορτές, αλλά για τον συνάνθρωπο

Στο δικό μου Δεκαπενταύγουστο δεν προσμένουμε θαύματα, αλλά απολαμβάνουμε πολιτικές

Στο δικό μου Δεκαπενταύγουστο ελπίζουμε, δεν βαρυγκωμούμε

Στο δικό μου Δεκαπενταύγουστο ονειρευόμαστε κοιτώντας το φεγγάρι

Στο δικό μου Δεκαπενταύγουστο δεν πεθαίνουν απεργοί πείνας στη φυλακή

Στο δικό μου Δεκαπενταύγουστο δεν μαντρώνονται μετανάστες σε ταράτσες

Στο δικό μου Δεκαπενταύγουστο δεν υπάρχουν μίζες σε βαλίτσες

Στο δικό μου Δεκαπενταύγουστο κάνουμε μουσικές βαρκάδες

Στο δικό μου Δεκαπενταύγουστο τα παιδιά και οι νέοι διεκδικούν ελεύθερα τα όνειρα τους

Στο δικό μου Δεκαπενταύγουστο δεν διστάζουμε να δώσουμε το χέρι στον αδύναμο

Στο δικό μου Δεκαπενταύγουστο δεν υπάρχει λογοκρισία

Στο δικό μου Δεκαπενταύγουστο οι άγονες γραμμές έχουν πλοία

Στο δικό μου Δεκαπενταύγουστο τα λουλούδια ανθίζουν και οι άνθρωποι ερωτεύονται

Στο δικό μου Δεκαπενταύγουστο πίσω από τα κάγκελα υπάρχει κατανόηση και ανθρώπινη συμπεριφορά

Στο δικό μου Δεκαπενταύγουστο πιστεύουμε στην επανάσταση και στην άλλη κοινωνία

Στο δικό μου Δεκαπενταύγουστο νοιαζόμαστε για τον άνθρωπο, πιστεύουμε σε αυτόν, τον αγαπάμε και αναζητούμε μαζί του μία άλλη κοινωνία, έναν άλλο Δεκαπενταύγουστο…

Αλήθεια ο δικός σας Δεκαπενταύγουστος;

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου